Tomten har varit förbi en sväng ^^

Jaha. Nu var julen överstökad.
Ganska trevligt faktiskt, och skönt att inte vara så många som vi alltid annars brukar vara. Men det var som konstigt ändå för man är som van att mormor,kjell, eva, anna-carin och dom dära brukar vara med. Men i år blev de att dom firade på ett ställe, och kristinas familj och våran familj + farmor var hos oss.

Men nuförtiden har man då inte mycket till julkänslor. Fast klappar och julmat är ju inte helt dumt :)

Är helnöjd med klapparna. Fick en necessär med ett sminkset i, stor prydnadskudde till soffan, pengar, laptopbord med mera..... Orkar inte rabbla. Men lite lull lull =)

Kom hem för ett tag sen, och nu har jag nyss skruvat ihop bordet (känner mig ganska händig haha). Fast det var inte så avancerat hehe. 

Ringde just till syrran och anlitade henne som städhjälp imorgon.. Hehe.. Fan, vad det är bra med syskon att utnyttja ibland ;)
OCh på tal om imorgon. Vad faaaaaaaan ska man ha på sig.... !? hmm... Nåja nånting måste man väl kunna gräva fram...


Nu ska jag gå och sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon, Måste göra en massa nytta då ju!

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback