Ny vecka, igen...

Fan va tiden går fort, det är knappt så man hinner med.... :P

Hade tänkt fixa julpyntet i vardagsrummet idag, men de får blir ikväll i så fall... I köket har jag då börjat i alla fall... Men det går ju fort bara man kommer sig för det... Har ju som inte alltför mycket pynt :P

Har jobbat kort skift idag så hade som tänkt att få mycket gjort hemma idag... Men vi får se hur det blir med den saken...
Nu väntar jag i alla fall på att mamma ska komma och hämta mig, ska till henne och tvätta dunjackan... Finns ju ingen torktumlare i de här skithuset så måste fara dit och göra det, annars blir den ju bara som en knut.....

Usch, vad jag hade vela ha fast jobb så jag kan flytta härifrån ^^ Hade varit underbart med en tvåa så hade man sluppit se sängen hela tiden....... men man kan ju inte få allt som man vill ... :P




Ska ta och fixa min sänggaveln nu strax också.... :) hoppas bara det blir lika fint som jag har tänkt att det ska bli... Haha.. Det återstår att se... Återkommer med bild på det senare :)

Ska dra nu, hejdå.



Jo, förresten.... Har ju fått min första gratisbiljett nu :] Gå med du också ! ;)
Det går fort att få ihop poängen, har bara varit in där några gånger sen jag gjorde min för två veckor sedan....
och om man inte vill ha en biobiljett kan man fortsätta spara och få presentkort på bland annat h&m....
75 poäng i startpoäng om man anger värvare... Så skriv in tj0rven i den rutan :)
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=97992

Ursäkta om jag är tjatig, men det funkar faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du SKA ju ha fast jobb! Ett muntligt avtal är samma som ett skriftligt. Gå o ta ett snack med våran chef imorgon..

2008-12-01 @ 16:52:38
URL: http://johannnaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback