Mammas nya kille!

När klockan var tio i sex ikväll kom jag på att det är ju fan onsdag, det vill säga att mellan tio över 4 & 6 är det p3 som gäller. Mammas nya kille är ju nämligen det bästa radioprogrammet som finns ^^

Brukar alltid ha på radion när jag jobbar, och hemma också, men hade inte slagit på den idag, typiskt^^ Så det blir väl att sitta & lyssna igenom det nu....


Har varit en lång dag idag, jobbat från 12 till ungefär kvart över 10.. Och sista timmarna gick ju inte så fort men det var ju bra att Johanna också jobbade längre så man hade nån att prata lite med. :]

Och inatt sov jag skitdåligt, somnade inte förrän vid niotiden i morse... Så det blev inte så många timmar sömn.....  Men jag borde ju sova jävligt bra inatt då istället :]
Men först ska jag då ta ett bad & lyssna på MNK....

Förmiddag imorgon, sen ska jag ta mig i kragen och rensa garderoben från allt man inte använder tänkte jag......




Lyssnar på just nu: Amy MacDonald - This is the life

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå, rensa garderoben lät som en bra idé , skulle jag också behöva göra :P

2008-12-11 @ 16:32:35
URL: http://nathalieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback