Klockorna ringer.....

Har så ont i skallen så det plingar typ i skallen! Blev till och med illamående av "dunket"...... Nåja, lite sömn så går det nog till sig :)

Idag  så har jag sprungit på stan med Sofie några timmar. Har varit och klippt mig och hon har köpt lite presenter till Hanna som fyller år idag.....
Sen har vi nog inte gjort så mycket mer, sprungit runt och kikat lite....

Blev ingen Arbetsförmedling idag, ska ringa dom imorrn och prata.....

Och nu ikväll så har jag bara varit hos mamma och dom.. Jag färga håret på syrran innan vi gick dit och åt middag....
Sen har morsan färgat mitt, hade så härlig utväxt så jag var tvungen att göra nåt åt saken ^^


Sitter hemma och har tråkigt nu. Det är så trist att vara själv! :( Men det blir nog strax sängen, så man orkar upp och göra lite nytta imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback