Jag ogillar starkt Lulebo just nu!

Har ju som sagt vattenskada i hela taket inne på toan.
Så dom har börjat bila upp golvet där på morgonen. Det är ju bra att dom äntligen börjar för nog har det säkert börjat gro ganska ordentligt i sörjan sen det började i början av augusti. Så det är ju inte så dumt att dom fått fingarna ur arslet och börjar åtgärda det.

MEN. Dom hade fan kunnat meddela att dom skulle börja med det idag. För jag blev skitskraj när jag vaknade av det där ljudet (lät som en slagborr), men det är inget emot katterna som var som två nervvrak. Så jag ringde morsan (hörde knappt vad hon sa även fast jag stod i vardagsrummet och hade stängt dörren när jag ringde så det lät jävligt illa) och hon fick komma och hämta mig. Så det var ju bara ta med sig katterna dit, för här gick det inte att vara.

Och nu när jag kommer hem så har det tillkommit två nya vattenbubblor i taket som det läker ifrån! Och så har det runnit ut en brungulaktig sörja från lampan som sitter på väggen! Förhoppningsvis är det inte strömförande! Och det hade runnit rakt ner på min tandborste som låg på tvättstället. TUR att man såg det så man inte hade stoppat den i munnen! usch...
Det har även droppat ner på sakerna som jag har i en sån där trådkorgförvaringsgrej... Och det är ju inte så jävla mysigt.
För inte trodde jag ju att man skulle behöva vara tvungen att tömma ur alla grejer därifrån medan dom håller på uppe (givetvis har jag ju inte haft nå prylar under vattenbubblan som är sen tidigare).
Upptäckte när jag kom hem att jag inte har något vatten. Blir så jävla förbannad på att dom fan inte kan meddela nå!
Så jag måste ju ringa imorgon och höra hur jävla länge vattnet ska vara borta...
Och egentligen skulle dom fan få komma ner och ta bort det dom har svinat ner... :P Och luktar fan gör det också!

Nä nu ska jag sluta skriva om det, jag blir bara upprörd.....
Farsan var då snäll och kom hit med en vattendunk så jag har så jag klarar mig en stund i alla fall....




Dagen i övrigt har varit lugn och skön. Varit hos mamma från typ 9 i morse till 12 ikväll.. Hon hade gjort en pepparkaksdeg så jag har hållt på i nån timme och bakat ut det som var kvar av den. Ett steg närmare att få känna att det börjar bli jul........
Börjar ångra att jag inte stannade där över natten för man blir då fan bara arg av att se det här.......
Nu ska jag gå och ta bort ALLT där inifrån.... Gonatt.... Och hoppas att ni är på bättre humör än vad jag nu blev :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan att du har otur uti de där Linnea!

2008-12-17 @ 12:47:11
Postat av: Lina

/Lina

2008-12-17 @ 12:47:39
Postat av: Stina

ojoj. .det lät ju inge trevligt alls.. hoppas dom får till de dära snart.. pusss

2008-12-17 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback