IKEA..

Dit bär det av imorgon :) Med Linnea & Marie...
Men jag hade inte tänkt handla så mycket, ska köpa lampor till vardagsrumsfönstret & så var det lite andra smågrejer också.
Och så ska jag kika efter lite julklappar...
Finns ju egentligen jättemycket man skulle vilja köpa, men då ska man ju ha ekonomi till det också^^ Man får ta det lite i taget, kan ju inte få allt man vill :P


Idag så åkte jag in till stan med 9 bussen. Varit och rännt runt i affärerna med Sofie.
Köpte bland annat julklappar till Cissa & Verran.
Sofie skulle ha tag i 2 julstjärnor på fot. Men det verkade som att hela stan var tömd på såna. Dom enda som fanns kostade typ 400 kronor styck och ska man ha två så blir det gode jävla dyrt. Alldeles för dyrt för julpynt i alla fall :P
Sen vid 2 skulle hon och hämta Seth & jag åkte hemåt för jag skulle och jobba kvart över fyra...

Så ikväll har jag jobbat, inte så spännande. Och nåt mera tänkte jag inte göra ikväll... :P

Är så trött nu så det är sjukt. Vet inte vad det är riktigt, men det känns i alla fall som att jag har feber. Är helt underlig i kroppen. Men lite sömn kanske botar det ? ^^





Och slutligen.....

Jag tycker att alla ni som läser detta inlägg ska klicka här: https://app.socialstyrelsen.se/donation/anmaldon.aspx
 och anmäla er.
Spelar ju ingen roll om man vill eller inte vill donera, det är ju upp till var och en hur man känner. 
Men anmäl er så slipper någon annan att ta det beslutet åt er ifall att det skulle hända någonting.


Nu ska jag gå & se tv en liten stund innan det blir sängen.. Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback