I can tell you're trouble, but I still want a taste...


Juldagen var trevlig! Riktigt bra faktiskt tyckte jag..
Men det var inte så roligt att jobba igår :( Usch så trött jag var. Men det är smällar man får ta, det är ju självförvållat att man mår dåligt...

Har ont i axlarna & nacken som fan idag. Gick till mamma & pappa igår efter jobbet och då råkade jag somna på soffan. Så jag har sovit där hela natten, känner mig ganska mörbultad idag haha.

Det blir då en tidig kväll ikväll, har kommit hem från jobbet för nåt tag sen. Har inga planer på att hitta på nånting, ska bara sitta här och dega en stund innan jag går och sover. Så kanske man känner sig utvilad imorgon i alla fall :)







Vad händer på nyår ??? Det skulle jag vilja veta........ :P



Nu ringde det precis i telefonen så jag orkar inte skriva mer just nu, kanske återkommer nånting lite senare... Hej


Kommentarer
Postat av: veronica

"Så jag har sovit där hela nacken,"

haha :P

2008-12-28 @ 20:10:27
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin blogg :)

2008-12-28 @ 23:25:48
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback