Gott nytt år!

På några timmar....... :P



Sitter hemma och tar det lugnt.. Ska väl snart gå och börja göra mig i ordning och sen käka nå middag och fara till bella... Och sen ikväll blir det att fara till Smedsbyn till Danne....




Helvete vad det blåser ute...
Imorse, eller kring 11 tiden nån gång, när jag tittade ut genom fönstret så såg jag hur bordet till utemöblerna lyftes upp och flög iväg! :P Såg ganska dumt ut.... Gick ut och såg efter vars det tog vägen men jag orkade inte gå och hämta det för jag hade bara en t-shirt & filt på mig och inga skor. Så det var som kallt... Men både bordet och ena stolen ligger i buskarna här brevid... Och den andra stolen la jag omkull så inte den också skulle få för sig att flyga iväg....
Måste försöka komma ihåg att gå och hämta dom imorgon ... ^^

Min förkylning har gett med sig litegrann nu. Har haft feber i 6 dagar nu, annandan och helgen var inte så kul att jobba. Mådde inge vidare... Är lite hes också, men det har också blivit bättre. I förrgår kunde jag inte alls prata nästan, och igår lät jag som en man. Haha.
Så det går ju framåt i alla fall...


Nu blev jag stressad helt plötsligt! :(
Men jag har ju inte bråttom... Ska ju åka med morsan och hon slutar inte jobba förrän klockan 6... så jag har ju fan tre timmar på mig och så länge tar de ju inte att göra sig färdigt haha.. fan va skumt...  Kanske det är lika bra att börja nu så man slipper känna sig stressad.. vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback