God jävla jul! ;)

Japp, nu är det strax julafton! Dock inte lika spännande som när man var yngre, men helt dumt är det ju inte.... :)

Ikväll har jag & Anna varit hos morsan och farsan och spelat Bingolotto. Tyvärr så blev det inga storvinster detta år heller.. Men jag vann en ny Bingolott... Wihoooo! Jag som spelar så ofta haha... Nåja , man kan ju lösa in den o se om de blir nån vinst på den.. :P

Sitter nu hemma och håller på att irritera ihjäl mig på fläkten dom har satt inne på toan i grannarnas lägenhet, det brummar värre.
Har nyss hållit på dammsuga och greja där inne så man kan ta sig ett bad....
Och hela lägenheten är typ upp och ner, för när jag har varit hit och hämtat grejer har jag inte orkat ta reda efter mig. Så jag får väl göra ett il imorgonbitti innan jag far till mamma o pappa igen. Ska vara där hela dan imorgon är det väl tänkt..

Ska bli roligt att se hur Elis ser ut när tomten kommer. Skräckblandad förtjusningar brukar det ju vara..

Nä. Nu ska jag gå och ta ett bad.

Men god jul på er!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback