FANfanFAN...

Jag har inget fint att ta på mig ikväll :( Bara samma gamla vanliga... Men det får då fan duga!
Ska snart ta ett bad och sen göra mig i ordning tänkte jag.
Får se vad man ids laga för mat, för det bara ekar i kylen.... Måste gå till mamma&pappa sen för jag har glömt min laddare till telefonen där och  jag har nästan slut batteri redan.

Sen vänta på att Bella är färdig, för jag ska se om hon har nån klänning som jag kan ha.. Så man kan ju hålla tummarna för det ^^
Efter det så ska första ölen sprättas! :P

Och så får man hoppas på en rolig juldagskväll! Vad dumt det sista ordet lät :O
Tycker att det är alltid nå så man är besviken på när de är juldan. I fjol råkades jag ju för att gå ungefär en kvart efter dom andra, och dom fick gå in på en gång men jag stod då fan i kön nästan en timme. För att komma in på råneåpuben! Fattar inte att jag ens ides stå och vänta. Men efter en halvtimme tänker man ju att man borde komma in när som helst. och efter det så känner man att det är ju fan onödigt att gå hem om man ändå har stått där så jävla länge. Och när jag väl tog mig in var jag så irriterad, och nästan nykter, så det kändes inte så spännande.
Och året före det så fick jag ju fara på Sunderbyn och sy ihop fingret så då blev det ju inte så lång utekväll heller....
Året innan det minns jag då inte alls om det var bra eller dåligt. Eller om jag alls var där ? hmmm..... Nåja skit samma.
Men det här blir bra ikväll!? =)

Hade ju funderingar på att fara till stan ikväll men det blev så omständigt så jag slutade bort det. Enkelt att vara på hemmaplan........

Nä nu ska jag kila. Hoppas vi ses ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Stina

Vi ska festa ikväll.. kom till stan vet jag.. haha jag fick ju oxå fara till sunderbyn förförra året.. fast inte för att sy ;P

2008-12-26 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback