Datasnille nummer ett!

Har ett litet problem med datorn, ibland så blockerar virusprogrammet popupfönster, och även fast man klickar på den där remsan som då kommer fram att man vill se det i alla fall så funkar det inte!? Och ibland kommer det inte ens upp att något blockeras, det bara händer ingenting när man trycker på länken eller vad det då är man ska se på...
Det är skitstörande! Hur fasiken ska man bära sig åt för att det inte ska bli så ? Någon smart som vet?
Har provat att starta om datorn när det inte hänt någonting alls när man tryckt, men det hjälper då inte ens en liten gnutta.
Och nån mer avancerad problemlösning än så kan jag inte haha... Fan att man är teknisk alltså ^^ Tss....
Men som sagt, så hade det ju som varit kul att kunna klicka så det kommer upp vad man vill se!
Jaja, skit samma. Man kanske kommer på så småningom hur man ska göra ^^



-

Landade här i soffan direkt jag kom hem, det vill säga för ungefär en halvtimma sen. Och ryggläge direkt haha^^ Är väldigt trött i fötterna idag för jag har ju fått springa som ett jehu fram och tillbaka och hålla kolla på virrpannorna:)

Idag mellan passen (haft delad tur) så har jag varit barnvakt åt Elis medan mamma var och åt julbord med mormor och vilka fler det då var... Knallade och hämtade han vid tolvtiden... Så han fick ta sparken hit, men dom hade ju grusat så in i helvete vid byn så jag fick skjuta honom framför mig från byn och nästan hela vägen hit. Och hans spark är ju inte direkt stor, var lite bökigt att gå alldeles krokig. ^^

Sen när vi kom hit så skottade vi bort lite snö från uteplatsen för att han skulle ha något att göra..
Och när vi skulle gå runt huset så ser jag att det går ett (människo)spår fram till mitt köksfönster. Så jag tänkte att det kanske var syrran som har stått och glott in genom fönstret för att se om jag var hemma eller nå sånt? (har en tendens att inte höra ringklockan när jag lyssnar på musik). Men nej, när jag granskade spåren närmare så såg jag att de var alldeles för stora för att vara henne...
Så jag undrar vad det är för en fönstertittare som varit där ???? Skumt....



Nu ska jag nog ta mig en promenix till morsan&farsan en sväng. Men det blir då inte så långvarigt besök, ska upp så tidigt imorrn......

Ha det så bra, hej.

Kommentarer
Postat av: Bella

fönstertittare? Läskigt!

2008-12-06 @ 23:51:37
URL: http://eelviis.blogg.se/
Postat av: Lill Anna

Fest nästa gång? Jag försökte få igång något nu på fredag men ingen torris ville dricka:( På juldagen ska jag ut, det är 99,9% säkert:D

2008-12-08 @ 08:59:34
URL: http://lilllindgren.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha jo det är du ju. Hade fan glömt det.. Du är skylldig mig för pizzan oxå. När vi var hos mig. Haha fast de var ju bara 25kr tror jag.. Hundra kr är du skylldig för vinnglasen.. Puss

2008-12-08 @ 14:15:53
Postat av: Isabella

Som svar på din kommentar så är det inte så lätt att hitta nå bra bilder på dig eftersom man måste leka paparazzi för att överhuvudtaget lyckas få en bild på dig :P

2008-12-08 @ 20:51:04
URL: http://eelviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback