Dagens klantigaste / mest smärtsamma !

Fy fan så fult. 
Cissa glömde sin telefon här när hon skulle fara hem så hon fick vända om och komma tillbaka igen.
Jag vet inte vad jag fick för jävla ryck men när hon plingade på dörren skyndade jag mig snabbt upp från soffan och  skyndade till dörren.
Då var det alldeles blött där skorna stått i hallen och givetvis råkade jag trampa i det när jag kom halvspringande barfota.
Det resulterade i att jag gled på ett ben nästan nästan en halvmeter, slet tag i hatthyllan med handen för att inte falla omkull, och eftersom jag hade fått upp ganska hög fart så for den andra foten upp i luften när jag tog fast i hatthyllan och jag sparkade tårna i dörren! Och hårt tog det, kändes som att jag bröt av både stortån & de två bredvid.
Och det är väl ungefär en timma sen hon for härifrån igen och det dunkar fortfarande i foten! ajaj. Och hur det ska ha sett ut haha!
Man ska inte ha för bråttom :P

-

Orkar inte skriva något mer just nu, blev så anti allt......

Kommentarer
Postat av: Stina

alltså jag är lite efter.. vem är jennie?? haha ditt klant arsle...

2008-12-12 @ 16:28:02
Postat av: Bella

HAHAHAHAHA!!!!! Hade velat se det ;P hihihihi

2008-12-13 @ 18:36:22
URL: http://eelviis.blogg.se/
Postat av: Raiijss

Hahaha man får inte ha för bråttom!!!!=)

2008-12-14 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback