Bor för tillfället hemma hos mina föräldrar.

Dom ringde från Riströms igår vid ett-tiden och sa att dom hade bilat genom golvet när dom skulle ha bort golvbrunnen där uppe! ..
Så nu har jag ett väldigt fint hål i taket inne på toan, som är typ 20x20 cm. Så det ska dom laga efter nyår.....
Men det går ändå att bo där nu för dom har satt nån plast för hålet.. Så jag ska flytta hem igen snart ^^
Så jag fick fara efter jobbet igårkväll och städa upp det dom hade svinat ner där.

Så jag har sovit hos morsan & farsan natten som var. Och det blir samma  inatt. Ska ta och städa bättre där imorgon för om jag tar dit katterna nu så hinner dom dra ut betongsbåset över hela lägenheten.

Tyckte inte alls att jag skulle behöva bekymra mig om de där, tänkte att det var deras problem. Men dom hade tydligen inga planer på att ta reda efter sig....

Så då får jag leva med hålet i taket tills dom kommer och ska gjuta igen det......

Det blev mycket gorm med det dära. För dagen innan hävde dom sönder ett rör så det var därför det stod och rann vatten ut ur min lampa och i taket, och att jag var utan vatten.

Vilket jävla bängel, förbannade jävla gammelruckel till hus.



.

Nåja, det blir nog bra till slut......



Imorgon blir det i alla fall lugna puckar... Ska däremot till Stina på lördag hade jag tänkt.... Måste höra med Mona hur hon har tänkt att ta sig därifrån, och kanske lifta med henne ^^


Nu ska jag gå och baka, och sen landa i soffan.
Har gått på stan halva dagen så jag har ont i fötterna. Nu har jag fixat dom sista julklapparna, så nu slipper man springa runt att leta nå mer :)
Träffade Sofie ett tag också. Men klockan hann bli så mycket innan hon kom in till stan, så det blev inte att fara till henne nå sen som tanken från början var. Får väl ta igen det en annan gång :)
Och ikväll har jag varit hos Vivvi och spelat Party Alias med henne, Bella, Rebban & Sofia.. Inte alls dumt :)

Jaja, nu måste jag kila. Ha det så bra alla ;)


Kommentarer
Postat av: Isabella

Som svar på din fråga om vilken låt jag önskade så önskade jag Weezer - Island In The Sun. Kom inte på vad jag skulle önska och det spelar ju egentligen ingen roll eftersom jag kan lyssna på låtarna när jag vill ;P

2008-12-20 @ 09:59:36
URL: http://eelviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback